Lage Zwaluwe

De vestiging van Stichting Taalhulp in Lage Zwaluwe heeft met de gemeenten in regio West-Brabant west en West-Brabant oost contracten afgesloten. Kinderen uit deze regio’s kunnen terecht voor onderzoek en behandeling van Ernstige Enkelvoudige Dyslexie. Momenteel is er een wachtlijst van omstreeks 4 weken.

Ook kinderen die niet in aanmerking komen voor vergoeding van onderzoek en behandeling zijn welkom bij Stichting Taalhulp. Wij bieden begeleiding bij allerlei vormen van schriftelijke taalverwerving en -verwerking. Zo kan er naast spelling en technisch lezen worden gewerkt aan begrijpend lezen, grammatica, werkwoordspelling, ontleden enzovoort.

Voor de Engelse spelling bieden wij een speciale methode aan voor leerlingen van groep 7 t/m de tweede klas van het voortgezet onderwijs. Meer informatie hierover treft u aan op de website begrijpend spellen.nl en in een speciale notitie op de Facebookpagina van Stichting Taalhulp, Lage Zwaluwe.

U bent van harte welkom in het Brabantse Lage Zwaluwe!

Stichting Taalhulp Lage Zwaluwe
Anita Michielsen