Berichtgeving over Coronavirus

Beste ouders en cliënten,

Stichting Taalhulp sluit zich aan bij het landelijke, door de overheid vastgestelde, beleid om verdere verspreiding van het Coronavirus te voorkomen. Dit doen wij voor jouw/uw en onze gezondheid. Zo kun je veilig onze locaties blijven bezoeken. Het is echter aan de behandelaar van uw kind om verdere maatregelen te treffen.

Maatregelen die wij nemen:
-Wij geven geen handen
-Wij wassen onze handen regelmatig met water en zeep
-Wij maken dagelijks alle oppervlakten die aangeraakt worden extra schoon. Denk aan deurkrukken, bureaus, kranen, wc’s en apparatuur.

Wat verwachten wij van jou/u?
-Was je handen regelmatig met water en zeep;
-Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog;
-Gebruik papieren zakdoekjes;
-Geen handen schudden.

Kom niet naar de praktijk bij de volgende klachten:
-Verkoudheidsklachten, zoals hoesten en lopende neus;
-Verhoging of koorts (hoger dan 38°);
-Bij benauwdheid of continue hoesten.

Tijdig afmelden:
Heeft u of uw kind last van bovengenoemde klachten? Graag horen wij dit zo spoedig mogelijk van u: het liefst 24 uur vantevoren.
Neem in dit geval contact op met uw behandelaar op de manier waarop u dit heeft afgesproken.

Blijf thuis, ziek goed uit en zorg dat je anderen in je omgeving niet besmet.
Houd afstand tot andere mensen en neem bij twijfel of als de klachten verergeren, contact op met de huisarts.

Namens de behandelaars van Stichting Taalhulp: hartelijk dank voor uw begrip en medewerking.

13 maart 2020