Lage Zwaluwe

De vestiging van Stichting Taalhulp in Lage Zwaluwe heeft met de gemeenten in regio West-Brabant west en West-Brabant oost contracten afgesloten. Kinderen uit deze regio’s kunnen terecht voor onderzoek en behandeling van Ernstige Dyslexie. Momenteel is er een wachtlijst van omstreeks 4 weken.

Ook kinderen die niet in aanmerking komen voor vergoeding van onderzoek en behandeling zijn welkom bij Stichting Taalhulp. Wij bieden begeleiding bij allerlei vormen van schriftelijke taalverwerving en -verwerking. Zo kan er naast spelling en technisch lezen worden gewerkt aan begrijpend lezen, grammatica, werkwoordspelling, ontleden enzovoort.

Voor de Engelse spelling bieden wij een speciale methode aan voor leerlingen van groep 7 t/m de tweede klas van het voortgezet onderwijs. Meer informatie hierover treft u aan op de website begrijpend spellen.nl.

In toenemende mate vinden ook studenten en volwassenen de weg naar Stichting Taalhulp. Dit geldt zowel voor onderzoek als individuele begeleiding. Neem voor meer informatie contact met ons op of kijk op de website: werken met dyslexie

U bent van harte welkom in het Brabantse Lage Zwaluwe!

Stichting Taalhulp Lage Zwaluwe
Anita Michielsen